четвер, 13 вересня 2012 р.

День третій. Модуль 5 і 6.


      Модуль 5. Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені проаналізувати значення дотримання освітніх стандартів при написанні проекту, познайомитися з різними видами групової роботи, що приводить до отримання єдиної цілі, а саме:
    Обговорення  в парах презентації змінило одне тематичне питання та була запропонована цікава ідея;
    Обговорення у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних программ, дало можливість напрацювати вимоги щодо оцінювання вкладу кожного учасника проекту;
    Спроектувала, як і коли можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях під час виконання проекту;
    Корисна оцінка Інтернет-ресурсів щодо їх придатності для використання в навчальних проектах;
   Створила форму оцінювання веб-ресурсів для використання учнями 7-х класів.

Модуль 6. Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені проаналізувати як можна використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва, щоб покращити своє викладання та навчання учнів, а саме:
         Проведена педрада показала, по-перше, що можна проводити обговорення  в Інтернеті, а по-друге, акцентувала увагу на яких етапах уроку можна здійснювати обговорення проблеми за допомогою Інтернет-технологій.
     Я дізналася, і для мене це важливо, як працювати з шаблонами на WIKI-сторінках, додавання посилань, налаштування дозволів до сторінок та документів. 



1 коментар:

  1. Раїса, Ваші коментарі рефлексії до модулів мають конкретний характер. Ви чітко розумієте основні поняття, вмієте вилучити найголовніше. А давайте ще спробуємо написати, з якими емоціями Ви вирішували поставлені перед собою задачі, що Вам вдалося зробити з першого разу, а над чим Ви потратили купу власної енергії, що "вклалося", а що треба "перемолоти". Відкрийте свої почуття до процесу навчання. Нам буде теж цікаво з цим ознайомитись. Успіхів!!! Натхнення і терпіння у проведенні "свого" тренінгу!!!!

    ВідповістиВидалити