вівторок, 11 вересня 2012 р.

Продовжуємо. День другий.


       Модуль 3. Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені проаналізувати значення правильно вибраної теми, постановки цілей та формулювання основних запитань, а саме:
            Дуже корисне обговорення вибраної теми з колегою, що дав мені пораду, як точніше визначити направлення роботи.
            Сформулювати цілі проекту згідно з Державними стандартами.
            Скористатися порадами відносно створення основних питань і створити, на мою думку, проблемні питання, які хвилюють і дітей, і нас, дорослих.
           Як можна використовувати ІКТ не заради моди, а для навчальних досліджень, що спонукає учнів до прийняття самостійних рішень, необхідних в реальному житті.
           Дізнатися різницю між навчальним та науковим дослідженням.



          Модуль 4. Рефлексія.

       Цей модуль допоміг мені проаналізувати значення правильно вибраної теми, постановки цілей та формулювання основних запитань, а саме:
    Обговорення  у парах дало змогу зрозуміти, що створені Основні запитання були правильними;
    Важливим було обговорення разом з іншими учасниками різних стратегій та засобів оцінювання протягом всього написання проекту;
     Важливий момент – оцінювання до входження в проект, тобто вчитель знає з якими знаннями діти починають проект і може визначити, чому вони навчилися на різних етапах проекту;
   Створила перший варіант плану оцінювання до початку проекту;
   Удосконалила цілі та Основні запитання відповідно до державних освітніх стандартів;
      Створила презентацію основних ідей навчальної теми і розмістила її на блозі та сторінці в WIKI.

1 коментар: